Dieta tancerzy – eating disorders awareness week

Witajcie!

Dzisiaj wraz z naszymi tancerzami przygotowaliśmy coś ciekawego! W związku z tym, że na Świecie ten tydzień poświęcony jest walce z zaburzeniami odżywiania nasi tancerze ujawnią Wam rąbka tajemnicy. Poniżej prezentujemy Wam ich wybrane posiłki, pomysły na śniadania i przekąski.

EDweek1

 

 

1 – ANETA

Śniadanie: owsianka z suszonymi owocami, zielona herbata oraz owoce! Takie śniadanie na pewno i Wam da siłę oraz energię na cały dzień pełen lekcji i prób!

 

 

 

 

edweek2            2 – MICHALINA

    Lunch: mix sałat z kalmarami i krewetkami, pomidorami oraz   czerwoną cebulą z cytrynowym vinaigrette

edweek3

3 – STEFANIA

Przekąska: Quest Bar

„To jedna z ulubionych przekąsek, które jem w ciągu dnia. Przed próbą baton białkowy dodaje mi energii, do tego jest bardzo smaczny (ulubiony smak: chocolate chip cookie dough:)). Kiedy mam czas lubię go podgrzać w piekarniku, ponieważ czekolada się rozpuszcza i smakuje jeszcze lepiej.”

 

 

 

edweek4     4 – KAROLINA

Śniadanie: Pudding chia, inaczej zwany puddingiem z nasion szałwii hiszpańskiej z bananem i kiwi oraz koktajl owocowy na bazie pokrzywy z gruszką, kiwi i bananem oraz świeżą miętą. Pudding ten jest nieodłącznym elementem mojej diety. Staram sie go jeść codziennie, ponieważ jest bogaty w składniki odżywcze takie jak: kwasy omega 3, białko , magnez,  błonnik pokarmowy czy żelazo. ‚Chia’ ze starożytnego języka Majów to ‚siła’, dlatego też jest ona niezwykle ważna podczas lekcji baletu czy naszych codziennych zajęć. Zdrowe odżywianie jest dla mnie podstawą do prawidłowego funkcjonowania organizmu , gdyż posiada bardzo duży wpływ na nasze samopoczucie , zdrowie, jak i wygląd co w tańcu jest niezwykle ważne.

 

 

 

5 – ZOSIAedweek5

Śniadanie: Musli z  jogurtem naturalny, miodem oraz bananem

 

 

 

6- GOSIA

Przekąska: humus

 

 

 

 

 

edweek6

 

 

 

 

 

 

7 – NATALIAedweek7

Przekąska: mrożone maliny, jogurt naturalny i kasza jaglana z żurawiną – sprawdza się jako znakomita przekąska po próbie, szczególnie dla tych, którzy lubią wtedy zjeść coś zimnego! Łatwe i szybkie do zrobienia, bogate w białko i bardzo smaczne :)

 

 

 

 

 

 

 

Jak sami widzicie tancerze jedzą i to nie byle co:)! Zachęcamy Was do spróbowania naszych propozycji, zdrowego odżywiania i prowadzenia aktywnego stylu życia, bo to recepta na dobre samopoczucie i zdrowie!